Σκατά

Τα ζωτικά όργανα και μέλη του ανθρώπινου σώματος μια μέρα αποφάσισαν να βγάλουν αρχηγό.
Λέει λοιπόν η καρδιά:
-Εγώ πρέπει να γίνω αρχηγός, γιατί εγώ τροφοδοτώ όλο το σώμα με αίμα για να ζει..!
Πετάγετε τότε το μυαλό και λέει:
-Οχι εγώ θα γίνω αρχηγός γιατί εγώ δίνω τις εντολές για κάθε λειτουργία στο σώμα...!
Τότε λέει και το στομάχι:
-Λάθος κάνετε,εγώ να γίνω αρχηγός γιατί εγώ είμαι αυτό που επεξεργάζετε την τροφή και δίνει ενέργεια στο σώμα...
Τα πόδια πάλι διαφώνισαν λέγοντας:
-Μάλλον εμείς πρέπει να είμαστε οι αρχηγοί διότι εμείς κρατάμε όλο το κορμί...!
Εκεί λοιπόν που τσακωνόντουσαν για το αρχηγιλίκι, πετάγετε και η κουράδα και λέει:
-Εγώ πρέπει να γίνω αρχηγός, μου πάει καλύτερα...!
Τα υπόλοιπα μέλη κοιτάχτηκαν και έσκασαν στα γέλια χλεύαζοντας την κουράδα που ήθελε να γίνει αρχηγός....
Η κουράδα τότε θύμωσε και αρνήθηκε να βγει για 4 μέρες!!!
Η καρδιά άρχισε να χτυπάει γρήγορα, το μυαλό θόλωσε,το στομάχι φούσκωνε και άρχισε να πονάει και τα πόδια άρχισαν να τρέμουν....!
Τότε ΟΛΟΙ αποφάσισαν να κάνουν την κουράδα ΑΡΧΗΓΟ!!
Ηθικό δίδαγμα:
Και τα σκατά, μπορούν να γίνουν ΑΡΧΗΓΟΣ!!!